Analyse af videnskøb ... 
Introduktion Køb i 2008 Opgaver i 2008 Behov i 2009 Afslut

Erik Nielsen, formidlingskonsulentVidensfolk.dk's markedsanalyse 2009 - ANALYSEN ER AFSLUTTET

Formålet med analysen er, at få en pejling af markedsforholdene, når danske virksomheder har brug for at købe videnservice. Det handler om rådgivning, specialistviden og vidensressourcer, som du kan få mere at vide om på vidensfolk.dk. Læs også vores pressemeddelelse om denne analyse.

Din virksomheds søge- og købsmønstre er værdifuld viden, som vi vil bruge til at skabe synlighed omkring markedsmekanismerne, resultaterne og mulighederne på videnservice markedet. Analysens resultater udgives i rapportform, hvor dine besvarelser ikke vil kunne genkendes. Du kan sidst i spørgeskemaet angive, om du ønsker at modtage rapporten.

Ved at deltage i analysen, hjælper du både købere og leverandører af videnservice, til bedre kontaktformidling omkring konkrete opgaver. Analysens resultater bruges nemlig også til at forbedre Vidensfolk.dk's tjenester.

Du skal ikke afgive følsomme oplysninger og det er udelukkende vidensfolk.dk der får adgang til dine besvarelser. Du vil blive bedt om at angive navn og e-mailadresse, inden du kan indsende spørgeskemaet.

På forhånd tak for dine besvarelser - og for de ca. 5 minutter af din tid, som det vil tage!

Venligste hilsner
VIDENSFOLK.DK

Erik Nielsen
Formidlingskonsulent

  GÅ TIL SPØRGESKEMA >> 

 Analyse af videnskøb ... 
Introduktion Køb i 2008 Opgaver i 2008 Behov i 2009 Afslut


Oplysninger om din virksomheds realiserede køb af videnservice i hele året 2008: 

 

Hvor mange gange i 2008 var der et reelt behov for at købe 
videnservice hos leverandører (inkl. ikke realiserede køb)?:
 
Hvor mange af disse køb blev ikke realiseret, fordi det, 
uanset årsag, ikke lykkedes at finde en leverandør?:
 
Hvilke omkostninger havde virksomheden samlet 
i 2008 på køb af ekstern videnservice, ex. moms?:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

<< FORRIGE  |  NÆSTE >> 
 

 Analyse af videnskøb ... 
Introduktion Køb i 2008 Opgaver i 2008 Behov i 2009 Afslut


Beskriv den væsentligste vidensopgave der blev løst af en professionel vidensleverandør i 2008:

(på de efterfølgende sider bedes du beskrive næst- og tredjevigtigste opgave)
 

Opgavens / projektets titel (beskrivende overskrift):
 
Leverandørens vigtigste kompetence?:
 
Leverandørens vigtigste ydelse (metode)?:
 
Leverandørens tidsforbrug på opgaven i 2008?:
 
Hvad kostede den samlede ydelse ex. moms i 2008?:
 
Hvordan fandt du / I frem til leverandøren?:
 
Hvor meget tid brugte du / I på at finde leverandøren?:
 
Hvor let/svært var det at finde leverandøren?:
 
Hvor tilfreds er du / I med leverandøren 
og den leverede ydelse?:
 

<< FORRIGE  |  NÆSTE >> 

 Analyse af videnskøb ... 
Introduktion Køb i 2008 Opgaver i 2008 Behov i 2009 Afslut


Beskriv den næst-væsentligste vidensopgave der blev løst af en professionel vidensleverandør i 2008:

(på næste side bedes du om muligt beskrive tredjevigtigste opgave)
 

Opgavens / projektets titel (beskrivende overskrift):
 
Leverandørens vigtigste kompetence?:
 
Leverandørens vigtigste ydelse (metode)?:
 
Leverandørens tidsforbrug på opgaven i 2008?:
 
Hvad kostede den samlede ydelse ex. moms i 2008?:
 
Hvordan fandt du / I frem til leverandøren?:
 
Hvor meget tid brugte du / I på at finde leverandøren?:
 
Hvor let/svært var det at finde leverandøren?:
 
Hvor tilfreds er du / I med leverandøren 
og den leverede ydelse?:
 

<< FORRIGE  |  NÆSTE >> 
 

 Analyse af videnskøb ... 
Introduktion Køb i 2008 Opgaver i 2008 Behov i 2009 Afslut


Beskriv den tredje-væsentligste vidensopgave der blev løst af en professionel vidensleverandør i 2008:

 (om muligt, venligst beskriv en 3. opgave)
 

Opgavens / projektets titel (beskrivende overskrift):
 
Leverandørens vigtigste kompetence?:
 
Leverandørens vigtigste ydelse (metode)?:
 
Leverandørens tidsforbrug på opgaven i 2008?:
 
Hvad kostede den samlede ydelse ex. moms i 2008?:
 
Hvordan fandt du / I frem til leverandøren?:
 
Hvor meget tid brugte du / I på at finde leverandøren?:
 
Hvor let/svært var det at finde leverandøren?:
 
Hvor tilfreds er du / I med leverandøren 
og den leverede ydelse?:
 

<< FORRIGE  |  NÆSTE >> 
 

 Analyse af videnskøb ... 
Introduktion Køb i 2008 Opgaver i 2008 Behov i 2009 Afslut


Oplysninger om din virksomheds forventede køb af videnservice i hele året 2009: 

  

Hvor mange gange i 2009 forventer virksomheden at købe
videnservice hos en eller flere eksterne vidensleverandører?:
 
Hvilke kompetencer forventer virksomheden af have behov 
for at købe hos eksterne videnservice-leverandører i 2009?:

(Marker flere ved at holde Ctrl-tasten nede)
 

Hvilket budget forventer virksomheden samlet 
at realisere i 2009 til køb af ekstern videnservice?:
 
Når der er behov for at købe videnservice, vil du så bruge en formidlingstjeneste der skaber kontakt til flere kvalificerede leverandører, som alle vil hjælpe med den konkrete opgave?:
 
Når der er behov for videnservice til opgaver, som kan løses på flere måder, vil du så benytte muligheden for, at få flere kortfattede løsningsforslag fra interesserede leverandører?:

<< FORRIGE  |  NÆSTE >> 
 

 Analyse af videnskøb ... 
Introduktion Køb i 2008 Opgaver i 2008 Behov i 2009 Afslut


Oplysninger om dig og din virksomhed 
(felter markeret med * skal udfyldes)
 

Virksomhedsnavn:
Dit navn *:
E-mailadresse *:
 
Antal medarbejdere i virksomheden *:
Branche *:
 Kommentarer, anbefalinger og egne 
erfaringer med køb af videnservice. 
Evt. ris og ros til Vidensfolk.dk:
Ønsker du at modtage analyserapporten (foråret 2009)?:
Ønsker du at modtage vort e-mail nyhedsbrev?:
  Læs om vidensfolk.dk's nyhedsbreve

Afslut spørgeskemaet: 



<< FORRIGE